trethesims

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Ny inflyttad på Bloggplatsen

Av trethesims - 20 november 2011 14:13

Hej Hej!

Jag är som sagt ny på bloggplatsen och är inte en så bekväm användare. Är mer bekväm på www.thesims3.com där jag heter korrral, bli mer än gärna vän med mig  

Men tillbaka till bloggen. Ni få väldigt gärna skicka in era egna bilder, videos osv... Så gör jag reklam för era bloggar också. Ni kan nå mig på trethesims@hotmail.com

Om ni undrar något får ni gärna ställa er fråga i "fråga mig" rutan.

Hoppas du trivs på denna sidan om inte så blir det bekvämt senare när jag är bekväm med allt!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trethesims - 22 november 2011 19:28

  Ytterligare ett hus från Exchange, som är gjort av mig   Framsidan   Keyboard, i bakrund - hallen     Ingång till vardagsrummet/Tv-rummet   Vardagsrummet/Tv-rummet   Pojkrummet, brevid Vardagsrummet/Tv-rummet   Korrido...

Av trethesims - 20 november 2011 18:00

  Framsidan på huset   Hallen utifrån Mindre bebisrum (Kan omgöras till tonårsrum/butlerrum)      Prinsessrum - för både prinsessflickan och prinsessbebisen   Parrum - I detta fall mamma & pappa rum. Toaletten brevid parrummet ...

Av trethesims - 20 november 2011 15:33

                           En liten bildbomb, älskar vissa ansiktsutryck. Har fler men orkar inte lägga upp dem.     Klicka på bilderna för att göra dem större ...

Av trethesims - 20 november 2011 15:28

Besök mer än gärna sims-bloggen http://www.sims3sugen.n.nu Finns även på sidan längst ner under "sims-blogg" Vill du också att jag rekommenderar din blogg? Eller visar dina bilder? Eller andra saker du vill komma ut med. Kontakta mig på trethesims@...

Presentation


Vi är ett syskonpar som har en väldig passion för sims. Och vill gärna dela med oss av våra bilder, idéer, nyheter etc. Och vi hoppas att du vill ta del av dem! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Simsare

Translate

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sims-blogg


Ovido - Quiz & Flashcards